تمامی مطالب

خرید عطر اسنزا اوریفلیم

پرفیوم زنانه اوریفلیم مدل Giordani Gold Essenza با رایحه گرم و شیرین مناسب فصل های خنک سال هستند. پس از اولین اسپری از Giordani Gold Essenza روی پوست و محل نبض‌تان بوی شکوفه پرتقال را احساس خواهید کرد. در این لحظات، نت‌های میانی به آهستگی جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از ترکیبی منحصر به فرد از رایحه گلها تشکیل‌ شده‌اند. این نت از چوب توسکا ساخته‌ شده‌اند. اصلالت مهمترین دغدغه در موقع خرید ادکلن اسنزا است. هر چه در زمینه عطر و ادکلن آشنا باشیم باز امکان این وجود دارد که فرق بین عطر اورجینال و تقلبی را متوجه نشیم لذا بهترین راه حل برای این موضوع خرید عطر از فروشگاه اینترنتی شیکولات است. قیمت عطر و ادکلن نیز نگرانی دیگری است که سودجویان از این حربه استفاده میکنند که به مشتریان خود بقبولانند هر چه قیمت عطر بالاتر باشد آن عطر اصل و اورجینال است. براحتی با تبدیل قیمت جهانی عطر متوجه قیمت عطر اصل خواهیم شد و فروشگاه اینترنتی شیکولات نیز با قیمت های خود سعی کرده صادقانه با کیفیت ترین محصول را در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

لینک خرید اسنزا اورجینال

عطر جوردانی گلد اسنزا اوریفلم

درباره اسنزا
عطر زنانه اسنزا یکی از برندهای معروف و پر فروش عطر و ادکلن به خصوص در ایران است. پرفیوم زنانه اوریفلیم طبع گرمی دارد و نت های گرم و شیرین هستند. از نت های برجسته این عطر میتوانیم به شکوفه پرتقال،شکوفه درخت ترنج ، ترکیبی منحصر به فرد از رایحه گلها ، گل های سفید و چوب توسکا اشاره کنیم. اگر در روزهای بهار و تابستان به دنبال یک عطر با رایحه ی ظریف و همچنین قیمت مناسب هستید این محصول را به شما توصیه میکنیم .عطری لوکس و منحصر به فرد که از نظر ماندگاری در رده عطرهای برند های معروف قرار دارد. با رایحه ای فریبنده و جذاب که تداعیگر زندگی لوکس و باشکوه میباشد. پرفیوم زنانه اوریفلیم مدل Giordani Gold Essenza لوکس توسط طراح ایتالیایی Fabrice Pellegrin طراحی شده است. همچنین عطر اسنزا منتخب برتر در سال 2015 می‌باشد.

دانستنی‌های عطر اسنزا

آیا میدانید هر 24 ساعت بیش از 1000 بطری از عطر جوردانی اسنزا به فروش می‌رسد.
مفتخر به عطر منتخب برتر در سال 2015
ماندگاری بالای ١٢ ساعت دارد و از پخش بوی بسیار زیادی برخوردار است.
درب این عطر از ورق طلای 24 عیار می‌باشد و شیشه آن از مرغوب‌ترین کریستال می‌باشد.
essenza در زبان ایتالیایی به معنی ماهیت می‌باشد.

 

عطر جوردانی گلد اسنزا رایحه و طراحی

ترکیب سه رایحه درخت برگاموت و کالبریا و درخت توسکانا (ترکیب سه رایحه شکوفه درخت ترنج، شکوفه پرتقال و گل های سفید و نت چوبی)
عطری تداعی گر زندگی لوکس ، با شیشه ای خیره کننده با درب تزئین شده با رنگ طلایی خالص که بسیار با دوام و خوشبو است.
طراحی شده با رایحه ای لوکس برای زنی که دوست دارد زندگی لوکس و هنری به ارمغان آورد.
رایحه های اصلی : ترنج، رایحه لوکس شکوفه پرتقال ، چوب توسکان
این ادکلن لوکس توسط طراح ادکلن ایتالیایی Fabrice Pellegrin طراحی شده است. Essenza در زبان ایتالیایی به معنی ماهیت می‌باشد.
در ساخت درب این عطر از طراحی لوکس طلایی استفاده شده است.
بطری آن سنگین و کریستالی طراحی شده و بسیار مناسب هدیه دادن است
عطری از رایحه‌های منحصر به فرد متشکل از شکوفه های باغ های پرتقال و چوب، بوی فریبنده و هیجان انگیز مانند قطره های قیمتی طلای مایع را ساخته.
این عطر بینظیر،تداعی گر زندگی لوکس ، با شیشه ای خیره کننده با درب تزئین شده با رنگ طلایی خالص که بسیار با دوام و خوشبو است.
طراحی شده با رایحه ای لوکس برای زنی که دوست دارد زندگی لوکس و هنری به ارمغان آورد.

 

راهنمای استفاده

عطر را روی نقاط ضربان دار اسپری کنید. حتی اگر عطر بسیار ملایم است، روی هر نقطه یک بار اسپری کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا