بیوگرافی

بیوگرافی مجید سلطانی خواننده و آهنگساز

مجید سلطانی متولد سومین روز از دهمین ماه سال هفتاد و سه(۳/۱۰/۱۳۷۳) ۲۵ساله در شهر تهران آهنگساز و خواننده است ، و فعالیت حرفه ای و هنری خود را در از سال 92 آغاز کرد مجید سلطانی از شاگردان دکتر محسن صادقی هستند.

شروع از سربازی

شروع فعالیت هنری از 18سالگی وقتی سرباز بود شروع به نوشتن شعر و ترانه سرایی کردند که اثرات فکر(یکی از کار های ایشان ) تو و دلتنگی از جمله همان ترانه ها می باشد ایشان تنها یک خواهر دارند.

خارج کشور 

شروع اهنگسازی ایشان به الهام گرفتن از دکتر محسن صادقی در سال 92 بود که ایشان برای تحصیل حرفه ای در علم صدابرداری و مهندسی صدا روانه سوئد شدند.

سیاسی نیست

همکاری با سپاه پاسداران مغداد و چندی از خوانندگان خارج از کشور برای ایشان حواشی زیادی در بر داشته و این تناقض و پارادوکس موجب دو گانگی در جهت گیری سیاسی وی می باشدمجید سلطانی چندی پیش در مصاحبه ای که داشتند با یکی از خبرگزاری ها راه خود را صرفا هنری و جدای از سیاست و رسالت خود را تولید موسیقی دانسته اند.

سابقه کار با بزرگان 

وی با خوانندگان زیادی از جمله خوانندگان برند و حتی تازه کار همکاری داشته و اهنگ های زیادی برای صدا و سیما برنامه های مستند،سریال،خوانوادگی و غیره ساخته اند به عنوان تیتراژ یا موسیقی متن انجام داده است و همچنین تجربه کار باشهرام صولتی ، امید امیدیعلی عبدالمالکیو دکتر محسن صادقی و همچنین اجرای کنسرت در تهران ، مالمو و گوتنبرگ را در کارنامه درخشان خود دارد.

همسر مجید سلطانی

مجید سلطانی ازدواجی نکرده و مجرد است.

آثار 

در عرصه خوانندگی تک اهنگ های موفقی همچون فکر تو،ماه من،عشق ابدی،دل دیوونه،دنیا،جذاب،دلتنگی،درمونم،لجباز،دلشوره و حضور به عنوان مهندس صدا در کنسرت 24مارس 2018در شهر مالمو و 25مارس 2018در شهر گوتنبرک در کنسرت شهرام صولتی حضور داشت.

شبکه های اجتماعی

مجید سلطانی در صفحات مجازی همچون اینستاگرام حضور پر رنگ و مثبتی دارند و صفحه ایشان بالغ بر سیصد هزار نفر هوادار و بازدید ملیونی دارد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا