پیشنهادیسریال

تصاویر و پوستر های سریال گردن زنی به کارگردانی سامان سالور

تصاویر سریال شبکه نمایش خانگی گردن زنی

سریال گردن زنی به کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی علی قربان‌زاده، از روز جمعه ۲۳ شهریورماه از ساعت ۱۲ ظهر به صورت رسمی روی پلتفرم فیلم‌نت و سایت هکس دانلود منتشر می‌شود. سامان سالور که پیش از این با ساخت فیلم‌هایی مانند سه کام حبس و چند کیلو خرما برای مراسم تدفین شناخته شده، با این سریال اولین تجربه خود در حوزه سریال‌سازی برای نمایش خانگی را رقم می‌زند. فیلمنامه این مجموعه به قلم زامیاد سعدوندیان نوشته شده و با عنوان گردن زنی به زودی به خانه‌های مخاطبان راه پیدا می‌کند.

معرفی سریال گردن زنی

  • کارگردان: سامان سالور
  • تهیه کننده: علی قربان‌زاده
  • تعداد قسمت: ۱۵
  • پخش از: هکس دانلود
  • بازیگران: رویا نونهالی، مهران غفوریان، کیسان دیباج، الیکا ناصری

در سریال گردن زنی گروهی از بازیگران برجسته حضور دارند که شامل رویا نونهالی، الهام پاوه‌نژاد، حسن معجونی، مهران غفوریان، مهدی حسینی‌نیا، سمیرا حسن‌پور، پوریا رحیمی‌سام و پژمان بازغی می‌شوند. همچنین محمد ولی‌زادگان، امین شعرباف، پاشا رستمی، ستایش رجایی‌نیا، سعید زارعی، کیسان دیباج، الیکا ناصری و حسن زارعی نیز در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند. از دیگر بازیگران این مجموعه می‌توان به سپیده اعلایی، محمد اشکان‌فر، آزاده مهدی‌زاده، هلن نقی‌لو، سهیل قنادان، محسن غفاری، مهرداد بهاءالدینی، شقایق سرسختی و بهنام تشکر اشاره کرد.

داستان سریال

داستان سریال گردن‌زنی از دل یک مراسم عروسی پرزرق‌وبرق آغاز می‌شود، جایی که از همان ابتدا تنش‌های خانوادگی میان اقوام عروس و داماد مشهود است. برادر داماد از موضوعی ناخوشایند ناراحت به نظر می‌رسد و برادر کوچک عروس نیز هنوز به مراسم نرسیده است. در اتاق‌های پنهانی بالای سالن، دعواهایی بین اعضای خانواده در حال رخ دادن است، در حالی که مهمانان از این اتفاقات بی‌خبرند. همزمان با جریان عروسی، مرد جوانی که تازه از زندان آزاد شده، وارد خانه زوج جوان می‌شود و تصمیم به سرقت می‌گیرد. در ادامه، عروس و داماد از مهمانان عروسی جدا شده و به خانه خود می‌روند، جایی که مرد سارق به طرز وحشیانه‌ای آن‌ها را به قتل می‌رساند.

داستان با گره‌های متعددی که از همان آغاز ایجاد می‌کند، به سرعت توجه مخاطب را جلب کرده و او را درگیر می‌کند. از جمله این گره‌ها، علاقه قدیمی کاراگاه داستان به عروس مقتول و خطوط داستانی فرعی است که در قسمت اول شکل می‌گیرند و بیننده را برای دیدن قسمت‌های بعدی در انتظار می‌گذارند.

 

تصاویر سریال گردن زنی

 

معرفی سامان سالور کارگردان سریال گردن زنی

سامان سالور یکی از کارگردانان برجسته سینمای ایران است که با آثار متفاوت و تأثیرگذار خود در دهه‌های اخیر شناخته می‌شود. او در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۵۵ در بروجرد به دنیا آمد و تحصیلات خود را در رشته کارگردانی سینما در دانشگاه سوره تهران به پایان رساند.

سامان سالور فعالیت حرفه‌ای خود را با ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند آغاز کرد. نخستین فیلم بلند سینمایی او “سفر مردان خاکستری” (۱۳۸۱) بود که توجه مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کرد. فیلم بعدی او، “چند کیلو خرما برای مراسم تدفین” (۱۳۸۵)، نقطه عطفی در کارنامه‌اش بود و در جشنواره‌های بین‌المللی مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم با نگاهی خاص به موضوعات اجتماعی و انسانی، توانست موفقیت‌های متعددی را برای او به ارمغان بیاورد و نام او را در میان فیلم‌سازان نسل نو سینمای ایران مطرح کند.

از آثار مهم سامان سالور می‌توان به فیلم‌هایی چون “ترانه تنهایی تهران” (۱۳۸۷)، “آنسوی و نیمه شبی که مادر بزرگ گریست” (۱۳۹۴)، و “سه کام حبس” (۱۳۹۸) اشاره کرد. فیلم “سه کام حبس” با حضور بازیگرانی چون محسن تنابنده و پریناز ایزدیار، یکی از پربازدیدترین آثار جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۸ بود و تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیخت. این فیلم با موضوعی اجتماعی و تأثیرگذار، عمق مسائل و مشکلات زندگی شهری و روابط انسانی را به تصویر کشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا