فیلم خارجی

هیئت منصفه شماره ۲: فیلم جدید کلینت ایستوود آماده اکران

اطلاعات فیلم Juror #2 به کارگردانی کلینت ایستوود

کلینت ایستوود، کارگردان برجسته هالیوود، با جدیدترین فیلم خود یعنی هیئت منصفه شماره ۲ در آستانه بازگشت به سینماهاست. این فیلم دلهره‌آور که نویسندگی آن را جاناتان آبرامز بر عهده داشته است، از ستارگان نام‌آشنایی همچون نیکلاس هولت، تونی کولت، زوئی دویچ، کیفر ساترلند، لزلی بیب، کریس مسینا و جی. کی. سیمونز بهره می‌برد. این اثر قرار است در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۴ توسط کمپانی Warner Bros. Pictures اکران شود.

 

پیش از اکران عمومی، Juror #2 در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۴ در جشنواره فیلم AFI به نمایش در خواهد آمد. این اولین باری است که فیلم برای مخاطبان به نمایش گذاشته می‌شود و انتظار می‌رود توجهات زیادی را به خود جلب کند.

داستان فیلم هیئت منصفه شماره ۲

فیلم Juror #2 داستان مردی را روایت می‌کند که به عنوان عضوی از هیئت منصفه در یک محاکمه قتل حضور دارد. او در جریان دادگاه به این نتیجه می‌رسد که ممکن است خودش به نوعی مسئول مرگ قربانی باشد. این ماجرا با فضایی پر از تعلیق و هیجان، تماشاگران را به دنیایی از شک و پرسش می‌کشاند.

بازیگران فیلم هیئت منصفه شماره ۲

فیلم دارای ترکیبی از بازیگران مطرح است. نیکلاس هولت در نقش جاستین کمپ ایفای نقش می‌کند و تونی کولت نیز از دیگر بازیگران اصلی فیلم است. این پروژه همچنین یادآور همکاری دوباره هولت و کولت پس از ۲۲ سال از فیلم About a Boy (2002) است. علاوه بر آن، هولت و زوئی دویچ نیز پس از Rebel in the Rye (2017) برای دومین بار در این فیلم با یکدیگر همبازی شده‌اند.

فیلمبرداری Juror #2 در ماه ژوئن ۲۰۲۳ آغاز شد و در مکان‌هایی مانند ساوانا، جورجیا و لس‌آنجلس صورت گرفت. هرچند تولید فیلم به دلیل اعتصاب ۲۰۲۳ SAG-AFTRA موقتی متوقف شد، اما پس از اتمام اعتصاب، تولید در نوامبر ۲۰۲۳ از سر گرفته شد و مراحل پس‌تولید آن تا آوریل ۲۰۲۴ به پایان رسید.

جمع‌بندی

با کارگردانی کلینت ایستوود و حضور جمعی از بازیگران مطرح هالیوود، فیلم Juror #2 یکی از آثار مورد انتظار سال ۲۰۲۴ است. این فیلم دلهره‌آور از تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۴ روی پرده‌های سینما خواهد رفت و دوستداران سینما می‌توانند شاهد داستانی جذاب و پر تعلیق از دنیای هیئت منصفه باشند.

 

با توجه به کارنامه‌ی پربار کلینت ایستوود و بازیگران برجسته‌ای که در این پروژه حضور دارند، Juror #2 یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود. با تاریخ اکران مشخص‌شده، دوستداران سینما فرصت خواهند داشت تا این اثر دلهره‌آور را در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۴ روی پرده‌های سینما تماشا کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا